Thursday, August 26, 2010

Party Girl

McFly's Party Girl

Another Vampire themed music video? *yawn*


OK, I gotta be honest, I don't know McFly's catalog as much as I want to, but I really love "All About You" and the transition from that sweet love pop to this pop rock with the new band image? Uh, I'm sold! 4 really good looking hunky blokes~ they are planning to dominate the music scene again eh? Great plan!

Now playing: Sébastien Tellier - La Ritournelle
via FoxyTunes

Usher's DJ

Usher's DJ Got Us Fallin' In Love

Errrrrr, finally, one song from the *new* Usher that doesn't actually suck or being freakishly annoying. Great job, pats on the back, great job. It's a step forward even though this do sound a tad dated, oh well. Better than BEP's OMG.

Now go and make a music video as interesting as OMG and you shall be forgiven.

On a side note, is it me or Pitbull is everywhere these days? A. Burke, Usher and Enrique too.

Updated: Now that the official video is out. I love the slow-mo effect :) very cool. So. this deserve another re-post. I genuinely like this better than OMG. And I think I am warming up to Pitbull's guest appearance everywhere this year.

Now playing: Usher - DJ Got Us Fallin' In Love (Feat. Pitbull)
via FoxyTunes

Wednesday, August 25, 2010

Old Cheap Bottle of Wine

The Script's For The First Time

After the heart-breaking and awesome Breakeven, I am glad that The Script is back with something new. I must say that I am not, in the slightest way, annoyed by the rap/sung style of this song. I usually am, but I guess I am just a big old sucker for romantic song. So there, that's my confession. Excuse me, I need to go and get my old cheap bottle of wine now. Ciao.

Now playing: Darin - You're Out Of My Life
via FoxyTunes


The Grum's Through The Night

Just because Bro-mance fucking rule!

I need to get me some of that!

Now playing: Katy Perry - Peacock
via FoxyTunes

Saturday, August 21, 2010

I Like That We No Speak Americano, Mamasita

Static Revenger & Richard Vission ft. LUCIANA 'I Like That'

I think I found my brand new faves clubbin song, well, I don't go clubbin these days, too expensive plus my gang ain't that into it.. So I am just going to pretend that I did go to clubbin and heard this! Oh yeah! :3

psst.. I think its time for me to check out the "We No Speak Americano" track again~ I am not that impressed with it the 1st time I heard it last month :S

Yolanda Be Cool & DCup - We Speak No Americano

Whatdya think? I am still lovin' "I like the Gucci Gucci, I love the $ bill"~


I just discovered this while Youtube-hopping. GEM!

Narcotic Sound & Christian D. feat. Matteo - Mamasita

One word to describe the song and the video.



We Speak No Americano

This is awesome. CUTE!

Now playing: Richard Vission - I Like That
via FoxyTunes

Wednesday, August 18, 2010

Katy Gets an A+

Guess who is definitely not suffering from sophomore album slump in this unpredictable music scene? This once faux homosexual lady.

Katy Perry's Teenage Dream

Katy Perry - Teenage Dream
Uploaded by EMI_Music. - Explore more music videos.

I have to say I am not a big fan of that awful and eff-up "I Kissed A Girl". But her 2nd single, "Hot & Cold" is just poptastic, I can't deny that plus "Thinking of You" is kinda sweet, err, she even have that dude from Kyle XY in the video, so yeah :)

After the successful comeback with the "Tik Tok" sound-alike single, "California Gurls", I think I love the 2nd song of the same name from her sophomore album, "Teenage Dream" a lot more. And then she have to go and create a video like that above.

Bitch! You make regretting the fact I didn't catch you at the MTV World Stage 2010 last month :S

I just want to say that I love the song. The video is so much fun!! The sex scene is hot. She's looking gorgeous in the video, and that guy is just *drools*. So, I'm giving her an "A+" for having all the hot dudes in her music video :) Good Job! Now I can have a valid reason to love her :)

Now playing: Matt Nathanson - Still
via FoxyTunes

Tuesday, August 17, 2010

I'm The Only One In Love

Adele's Melt My Heart To Stone

Right under my feet there's air made of bricks
Pulls me down turns me weak for you
I find myself repeating like a broken tune
And I'm forever excusing your intentions
And I give in to my pretendings
Which forgive you each time
Without me knowing
They melt my heart to stone

And I hear your words that I made up
You say my name like there could be an us
I best tidy up my head I'm the only one in love
I'm the only one in love

Each and every time I turn around to leave
I feel my heart begin to burst and bleed
So desperately I try to link it with my head
But instead I fall back to my knees
As you tear your way right through me
I forgive you once again
Without me knowing
You've burnt my heart to stone

And I hear your words that I made up
You say my name like there could be an us
I best tidy up my head I'm the only one in love
I'm the only one in love

Why do you steal my hand
Whenever I'm standing my own ground
You build me up, then leave me dead

Well I hear your words you made up
So I say your name like there could be an us
I best tidy up my head I'm the only one in love
I'm the only one in love

One of my favorite song by the amazing amazing Adele.

Now this song means so much more because that is exactly how I feel right now :'(

The chorus hits home, hard.

I foolishly believe in you when you pull me in whenever you feel like it and then leave me hanging just like that, all by myself.

No worries, I am on my way to recovery now.

Because I realized that you ain't worth it. You ain't worth fighting for. You ain't worth my love for you.

Tragedies happen.

What are you gonna do? Give up? Quit? No.

I realize now that when your heart breaks,

you gotta fight like hell to make sure you're alive because you are.

And the pain you feel, that's life.

The confusion and fear, that's there to remind you that somewhere out there's something better and that something is worth fighting for.

- littlemiss

I know someone out there is worth fighting for. I am worth fighting for :')

Now playing: Adele - Melt My Heart To Stone
via FoxyTunes

Saturday, August 14, 2010

Baby, Please Don't Go

The smart and witty Mr Cooler Than Me, Mike Posner is back with an official 2nd single, Please Don't Go.
What's the deal? Let's check it out :)

Mike Posner's Please Don't Go

Blardy brilliant eh? Lurrrve the beats!

Baby, please don't go go go go..
Baby, please don't go go go go..

Can I have the official music video now? I think Imma check out his debut album, 31 Minutes to Takeoff. When you have 2 brilliant singles on your hand, that gotta mean something right? HAHA.

Now playing: Mike Posner - Please Don't Go
via FoxyTunes

Wednesday, August 11, 2010

Mizz Nina

I gotta, hafta, needa, give my home girl, Mizz Nina a shoutout!

Mizz Nina - What You Waiting For feat Colby O

Pretty decent even though it can be pretty repetitive after a few rounds. LOL.
The lyrics can be pretty >.<" too but yeah, just tell him your name, Sexy :D

Now playing: Robyn - Hang With Me
via FoxyTunes

Tuesday, August 10, 2010

One Night Only

Ah, they're back but no buzz among the bloggers community? Hmm :S

One Night Only have one of my all time faves song with Just For Tonight.
(can't embed the official video because it's been disabled ):

Ahhhh, love.

One Night Only - Say You Don't Want It

Can I just say that I love their new video? It's so adorable.

Emma Watson? Check!
Face licking? Check!
Unique and adorable ending? Check!

I'm a sucka for puppies anyway~ :D

Love the fact that they're not pure rock but more of an indie pop feel to it.
This song puts me in a good mood for a good reason :)

Now playing: One Night Only - Say You Don't Want It
via FoxyTunes

Monday, August 9, 2010

Ice Cream Truck

Cazwell's Ice Cream Truck

Just a lil' shout out for the gays~
My faves gay rapper, Cazwell, is back with a brand new track.
I love the video~ It's pretty darn amazing and oh-so-gay~ LOVE LOVE!!!
OK, I have to say it, I like it better than Em's one with Megan Fox in it.

Err, because there are lots of eye candy in this video. Can you blame me? HAHA.

Pretty NSFW!!

BTW, with Malaysia freakin hot weather these days, I would love to have ice cream every afternoon!

Love the track? Download it for free here! The intro is blardy catchy, well, the chorus too. Currently my message ringtone :D

Now playing: Cazwell - Ice Cream Truck
via FoxyTunes

Friday, August 6, 2010


Eminem's Love The Way You Lie (feat Rihanna)

Ah, he's back, again. I'm trying my best to recall my last faves song by Eminem. I can't think of any. Oh well, I'm not a fan and I don't think I'll be one anytime soon. The reason why I post this here is because I love the chorus, a lot. Owh, Rihanna should release an acoustic version like how A. Keys did with Empire State of Mind.

That's all :(



Can I just say that this is one of Eminem's best track (again!) , I have never been a big fan of him like ever, but this is just amazing. Ri-Ri with fiery red hair? HOT!
Plus I changed my mind about the rap verse, it tells a sad story.

Now playing: Eminem - Love The Way You Lie (feat. Rihanna)
via FoxyTunes